Firma de l’acta de Constitució de l’Ara Lleida

Avui divendres 19 d'Octubre ha tingut lloc la firma de l'acta de Constitució del nou Consell Local d'Ara Lleida a la seu central d'Ara Catalunya a Reus.

L'acte va comptar amb la presència del president de l'Ara Catalunya, Josep Maria Pujol i del secretari general Daniel Rubio Angosto.

L'ara Lleida es presenta com un partit polític amb responsabilitat, credibilitat, honradesa, humilitat i al servei del ciutadà, com a valors principals segons paraules dels ponents a l'acte de presentació. Una formació sense personalisme on per damunt de qualsevol cosa està el treball en equip i la voluntat de pensar.

La diferencia d'aquest partit polític amb la resta dels que ja existeixen en l'actualitat a la ciutat, és a dir el seu valor afegit, és el fet de ser 100% municipalistes. Una formació política que es pot posar davant de qualsevol pancarta, ja que la seva feina no depèn de cap ideologia impositiva, sinó el seu únic objectiu és treballar per cobrir les necessitats dels ciutadans i ciutadanes de Lleida, en aquests temps tan convulsos a escala política, on els partits estan més preocupats de la guerra de banderes que no pas del benestar i la prosperitat de la ciutat, segons paraules dels seus impulsors.

La junta

Actualment hi ha una quinzena de persones involucrades amb el partit a Lleida. I la junta la formen:

President: Isaac Martinez, 35 anys veí de Lleida. Responsable adjunt en la direcció en una empresa especialitzada a la distribució d'equips i productes dentals.

Secretari: Noe Bosch, lleidatà de 33 anys, es dedica al món del màrqueting i comunicació en medis publicitaris.

Tresorer: Carla Fernandez, 29 anys, nascuda a Lleida, mestre d'Educació Infantil i involucrada en el món esportista com a esportista d'elit.

Vocal: Gerard Chillaron. 34 anys, veí de Lleida, funcionari.

El moviment Ara

El partit Ara va néixer a la ciutat de Reus el 2011 i té com a objectiu convertir-se en una alternativa política basada en el municipalisme com a fonament del desenvolupament polític de Catalunya.

Com hem anat explicant l'Ara és un moviment plural, de centre, lliberal, democràtic, social i progressista al servei de la societat catalana.

Actualment el partit Ara té presència en altres municipis que han permès obtenir un Conseller Comarcal (Mont-roig del Camp, Tarragona, Cambrils, Riudecanyes, Castellvell....) i també té presència a la província de Lleida amb una regidora a Puigverd de Lleida.